Gyere és teszteld a magyar játékfejlesztők által megálmodott társasokat.

Van sütnivalód? - Béres Marianna és Sajgó Anikó

 A játék, amiben a nyersanyaggyűjtés, a dobsz és írsz mechanizmus kockadraftolással és szettgyűjtéssel párosul. Emellett a zsebpénz és a szabadidő helyes beosztása is kihívást jelenthet, míg a fejlesztésekkel járó jutalmak is pikantériát adnak a játékmenet közbeni tervezésnek. Mivel a stratégiai gondolkodás erősen jelen van a játékban ezért gyermekeknek 10 éves kor felett ajánljuk. 

A játékunk a Van sütnivalód már tavaly is szerepelt az Expo-n, azóta már több módosítási körön túl vagyunk, de még mindig tesztelni mennénk.

Méhkirálynő - Kiscsák Éva

Szeretnél egy egész társadalmat irányítani? Akkor próbáld ki magadat egy méhkirálynő (kitin) bőrébe bújva és küldd el méhkasod dolgozóit a lehető legoptimálisabb munkaterületekre szorgoskodni. Felügyelned kell a folyamatos kaptárbővítést és annak aranyló mézzel való feltöltését. De ne feledd, minden királynőnek egyedi az ízlése és más-más mézeket részesít előnyben.

Immunválasz - Nagymáté Gergely

Irányítsd a fertőzést vagy az immunrendszert a testért vívott csatában!

Gólhelyzet - Timár Balázs

A játékban egy edzőt alakítunk, aki a saját csapatát próbálja meg felkészíteni a következő mérkőzésre az ellenféllel szemben. Ehhez kezdésként különböző fejlesztésekre tudunk licitálni. Ezután következik a meccs, melyen a csapat egyik fele mindig védekezik, míg az ellenfél támad, a második félidőben pedig cserélődik a stratégia. A focistákat felváltva tesszük a fejlesztésekkel párosítva, így mindig tudunk a másik lapjára reagálni. A meccset befolyáshatják még a cserék és az események is. Aki a 3. kör végére a párharcok, meccsek megnyeréséből, különleges kártyák megszerzéséből a legtöbb pontot szerzi, az nyer!

Influence is Power, Mafia Control - Diallo Alfa

Diallo Alfa vagyok, amatőr társasjáték-tervező. A komplexebb játékok állnak hozzám közel, így tervezőként is ezekre fókuszálok. Jelenleg két játékon dolgozom. Az első az Influence is Power, amelyben a játékosok tartományi vezetőket irányítanak egy frissen formálódó birodalomban, és céljuk, hogy megszerezzék a hatalmat. Ez egy taktikai tablóépítő és licitálós játék, különlegessége pedig, hogy a játékosok nemcsak saját fejlődésükre költenek, hanem győzelmi feltételeket és szabálymódosításokat is bevezethetnek, így aktívan formálva a játék menetét. Második játékom, a Mafia Control, a szervezett bűnözés világába repít. A játékosok rivális maffiavezérek, akik a város irányításáért küzdenek. Ez egy pakliépítős és munkáslehelyezős játék, amelyben a játékosok közös paklikat építenek, ám minden körben aukció dönti el, ki irányíthatja az adott lapokat. Mindkét játék az interaktív, ahol a játékosok nemcsak alkalmazkodnak a változó helyzetekhez, hanem maguk is alakítják a játék szabályait és olykor céljait is.

Principati duello - Rátkai Károly

A Principati egy stratégiai társasjáték. A játék célja felépíteni egy hercegséget, azt működtetni, kereskedni a szomszédos hercegekkel és a távolról érkezett karavánokkal, megvédeni területed az ellenséges játékosoktól, és egy megadott cél elérésével legyőzni a többi játékost a szárazföldön és a tengeren. A játék folyamán hű kardinálisodra, és generálisodra támaszkodva irányítod a munkásokat, iparosokat, katonákat, hercegi mestereket, szállítókat és a lovászokat..

Cardwired-REGIO VIII - Dr. Hajnáczki Sándor

CardWired – REGIO VIII A CardWired – REGIO VIII egy sötét hangulatú, science-fantasy asztali szerepjáték, amely egy új játékmotor és egy izgalmas, részletes világ bemutatását tűzte ki célul. Az alapkönyv tartalmazza az összes szükséges szabályt és információt a játékhoz, beleértve: A CardWired rendszer innovatív szabályait, amelyek egyszerű mechanikákkal és erőforrás-kezeléssel vizuálisan is megjelenítik a karakterek képességeit, személyiségét és motivációit. Egy teljes világismertetőt, amely az alternatív Európa történelmét, társadalmát, technológiáját, kihívásait és fenyegetéseit mutatja be a Nagy Pusztulás (Grand Fester) utáni 100 évvel. Egy bevezető kalandot, amely egy nagyobb történetív előzménye, és amely a kampány későbbi szakaszaiban tovább fejlődik. Öt előre generált karaktert, akiket azonnal be lehet vetni a játékba, és akik szervesen illeszkednek a kezdő kaland történetébe. Főbb jellemzők: 🔹 Egyszerű, könnyen tanulható játékrendszer – A rendszer minimális matematikai műveletekkel működik, a számok 1 és 4 között mozognak, és négy színt használ. 🔹 Készség alapú karakteralkotás – A tömör készséglista és az opcionális fókuszok lehetőséget adnak a karakterek részletes és egyedi testreszabására. 🔹 Személyiségvezérelt fejlődés – A karakterek belső konfliktusait a Dilemma Libre rendszer jeleníti meg, amely az extrém érzelmi helyzetek kihasználásával erőt adhat nehéz szituációkban és meghatározza a karakter fejlődési ívét. 🔹 Kártyavezérelt rendszer – A játékhoz egy egyedi pakli kártyára van szükség: egy pakli a játékosoknak és egy külön pakli a mesélőnek. 🔹 Erőforrás-menedzsment – A kártyákat próbák során használod, de előre is megtarthatsz lapokat, hogy biztosabb legyél az eredményben. A karaktered képességei befolyásolják a lehetőségeidet, de vigyázz! A csapat közös paklit használ! 🔹 Rugalmas és részletes döntéshozatal – A sikertelenség és a hajszálon múló kudarc a játék szerves része. Minden sikernek ára van – kérdés, hogy vállalod-e azt az árat? Egy biztos: a következmények elérnek téged. 🔹 Különleges kezdeményezési rendszer – A körforgásos kezdeményezési mechanika átláthatóvá teszi a cselekvések sorrendjét és lehetőséget ad taktikai előnyök kihasználására. 🔹 Folyamatos döntési helyzetek – A játékosok állandó fizikai és erkölcsi döntések elé kerülnek, amelyek hosszú távú hatással vannak a történetre. A kártyák mechanikája ezt a dilemmázást is támogatja. 🔹 A szerencse egy opció – Az erőforrásaid és döntéseid adják a fő támaszodat, de ha mersz kockáztatni, kihívhatod a sorsot egy gyorshúzással, és az istenek kezébe adhatod a sorsodat.

Møbee - Pálinkás Ervin

A Møbee (ejtsd: Mőbi) játékszabálya mindössze annyi, hogy bármelyik három kártyalapon mindig csak egyetlen közös szimbólum van - ezt kell a leggyorsabban megtalálni. Ismerkedj meg könnyen érthető játékkal a különféle nehézségű paklikkal és a rengeteg lejátszási móddal.  A nagy sikerű Møbee mellett a Møbee Twin játékot is bemutatjuk az Expo idején 

A doboz többféle nehézségű paklit rejt, így mindenki megtalálhatja a képességeihez leginkább passzolót. 

Silent Drinks - Szabó Norbert

A Silent Drinks az 1920-30as években jászódik a szesztilalom idején, ahol a játékosok kezdő tolvajokból fejlődnek igazi maffiózóvá.

Jó a szó!, Időhurok - Krizsán-Hortobágyi Brigitta

Egy újonan alakult csapat vagyunk a Funonymus Games. Frissek vagyunk, lendületesek, tele ötletekkel és alkotó vággyalJelenleg saját fejlesztésű játékainkat adjuk ki, de a későbbiekben szeretnénk mi is nagy kiadóvá válni. Két játékkal indultunk el a Jó a szó! party játékkal és az Időhurok stratégiai, kooperatív játékkal. Hamarosan várható, hogy kiadjuk csapatunk fő művét, amivel teljesen új, innovatív mechanikákat alkalmaz a TCG világában.

Játék & Fantázia - Gréger Csaba

A "Játék & Fantázia" játékkönyvek alkotói vagyunk, akik emellett klasszikus társasjáték fejlesztéssel is foglalkoznak.

Clash in the Deli/ A Deli Bajnoka - Kukucska Szabolcs

Big Joe, a legendás New York-i deli-tulajdonos, egy versenyt rendez, hogy megtalálja méltó utódját, mielőtt nyugdíjba vonul! Szállj be a versenybe az egyik tehetséges séfeként, válogass hozzávalókat, készíts első osztályú szendvicseket, és teljesítsd Joe különleges kéréseit! Használd egyedi képességeidet, szabotáld riválisaidat, és bizonyítsd be, hogy te vagy a legalkalmasabb a deli vezetésére!
Könnyed témájú, családbarát, kompetitív kártyajáték 2-5 játékos részére, David Filip bohókás illusztrációival. Játékidő 45-90 perc. Kukucska Szabolcs első játéka.