Gyere és teszteld a magyar játékfejlesztők által megálmodott társasokat.
A játék, amiben a nyersanyaggyűjtés, a dobsz és írsz mechanizmus kockadraftolással és szettgyűjtéssel párosul. Emellett a zsebpénz és a szabadidő helyes beosztása is kihívást jelenthet, míg a fejlesztésekkel járó jutalmak is pikantériát adnak a játékmenet közbeni tervezésnek. Mivel a stratégiai gondolkodás erősen jelen van a játékban ezért gyermekeknek 10 éves kor felett ajánljuk.
A játékunk a Van sütnivalód már tavaly is szerepelt az Expo-n, azóta már több módosítási körön túl vagyunk, de még mindig tesztelni mennénk.
Szeretnél egy egész társadalmat irányítani? Akkor próbáld ki magadat egy méhkirálynő (kitin) bőrébe bújva és küldd el méhkasod dolgozóit a lehető legoptimálisabb munkaterületekre szorgoskodni. Felügyelned kell a folyamatos kaptárbővítést és annak aranyló mézzel való feltöltését. De ne feledd, minden királynőnek egyedi az ízlése és más-más mézeket részesít előnyben.
Irányítsd a fertőzést vagy az immunrendszert a testért vívott csatában!
A játékban egy edzőt alakítunk, aki a saját csapatát próbálja meg felkészíteni a következő mérkőzésre az ellenféllel szemben. Ehhez kezdésként különböző fejlesztésekre tudunk licitálni. Ezután következik a meccs, melyen a csapat egyik fele mindig védekezik, míg az ellenfél támad, a második félidőben pedig cserélődik a stratégia. A focistákat felváltva tesszük a fejlesztésekkel párosítva, így mindig tudunk a másik lapjára reagálni. A meccset befolyáshatják még a cserék és az események is. Aki a 3. kör végére a párharcok, meccsek megnyeréséből, különleges kártyák megszerzéséből a legtöbb pontot szerzi, az nyer!
Diallo Alfa vagyok, amatőr társasjáték-tervező. A komplexebb játékok állnak hozzám közel, így tervezőként is ezekre fókuszálok. Jelenleg két játékon dolgozom. Az első az Influence is Power, amelyben a játékosok tartományi vezetőket irányítanak egy frissen formálódó birodalomban, és céljuk, hogy megszerezzék a hatalmat. Ez egy taktikai tablóépítő és licitálós játék, különlegessége pedig, hogy a játékosok nemcsak saját fejlődésükre költenek, hanem győzelmi feltételeket és szabálymódosításokat is bevezethetnek, így aktívan formálva a játék menetét. Második játékom, a Mafia Control, a szervezett bűnözés világába repít. A játékosok rivális maffiavezérek, akik a város irányításáért küzdenek. Ez egy pakliépítős és munkáslehelyezős játék, amelyben a játékosok közös paklikat építenek, ám minden körben aukció dönti el, ki irányíthatja az adott lapokat. Mindkét játék az interaktív, ahol a játékosok nemcsak alkalmazkodnak a változó helyzetekhez, hanem maguk is alakítják a játék szabályait és olykor céljait is.
A Principati egy stratégiai társasjáték. A játék célja felépíteni egy hercegséget, azt működtetni, kereskedni a szomszédos hercegekkel és a távolról érkezett karavánokkal, megvédeni területed az ellenséges játékosoktól, és egy megadott cél elérésével legyőzni a többi játékost a szárazföldön és a tengeren. A játék folyamán hű kardinálisodra, és generálisodra támaszkodva irányítod a munkásokat, iparosokat, katonákat, hercegi mestereket, szállítókat és a lovászokat..

CardWired – REGIO VIII A CardWired – REGIO VIII egy sötét hangulatú, science-fantasy asztali szerepjáték, amely egy új játékmotor és egy izgalmas, részletes világ bemutatását tűzte ki célul. Az alapkönyv tartalmazza az összes szükséges szabályt és információt a játékhoz, beleértve: A CardWired rendszer innovatív szabályait, amelyek egyszerű mechanikákkal és erőforrás-kezeléssel vizuálisan is megjelenítik a karakterek képességeit, személyiségét és motivációit. Egy teljes világismertetőt, amely az alternatív Európa történelmét, társadalmát, technológiáját, kihívásait és fenyegetéseit mutatja be a Nagy Pusztulás (Grand Fester) utáni 100 évvel. Egy bevezető kalandot, amely egy nagyobb történetív előzménye, és amely a kampány későbbi szakaszaiban tovább fejlődik. Öt előre generált karaktert, akiket azonnal be lehet vetni a játékba, és akik szervesen illeszkednek a kezdő kaland történetébe. Főbb jellemzők: 🔹 Egyszerű, könnyen tanulható játékrendszer – A rendszer minimális matematikai műveletekkel működik, a számok 1 és 4 között mozognak, és négy színt használ. 🔹 Készség alapú karakteralkotás – A tömör készséglista és az opcionális fókuszok lehetőséget adnak a karakterek részletes és egyedi testreszabására. 🔹 Személyiségvezérelt fejlődés – A karakterek belső konfliktusait a Dilemma Libre rendszer jeleníti meg, amely az extrém érzelmi helyzetek kihasználásával erőt adhat nehéz szituációkban és meghatározza a karakter fejlődési ívét. 🔹 Kártyavezérelt rendszer – A játékhoz egy egyedi pakli kártyára van szükség: egy pakli a játékosoknak és egy külön pakli a mesélőnek. 🔹 Erőforrás-menedzsment – A kártyákat próbák során használod, de előre is megtarthatsz lapokat, hogy biztosabb legyél az eredményben. A karaktered képességei befolyásolják a lehetőségeidet, de vigyázz! A csapat közös paklit használ! 🔹 Rugalmas és részletes döntéshozatal – A sikertelenség és a hajszálon múló kudarc a játék szerves része. Minden sikernek ára van – kérdés, hogy vállalod-e azt az árat? Egy biztos: a következmények elérnek téged. 🔹 Különleges kezdeményezési rendszer – A körforgásos kezdeményezési mechanika átláthatóvá teszi a cselekvések sorrendjét és lehetőséget ad taktikai előnyök kihasználására. 🔹 Folyamatos döntési helyzetek – A játékosok állandó fizikai és erkölcsi döntések elé kerülnek, amelyek hosszú távú hatással vannak a történetre. A kártyák mechanikája ezt a dilemmázást is támogatja. 🔹 A szerencse egy opció – Az erőforrásaid és döntéseid adják a fő támaszodat, de ha mersz kockáztatni, kihívhatod a sorsot egy gyorshúzással, és az istenek kezébe adhatod a sorsodat.
A Møbee (ejtsd: Mőbi) játékszabálya mindössze annyi, hogy bármelyik három kártyalapon mindig csak egyetlen közös szimbólum van - ezt kell a leggyorsabban megtalálni. Ismerkedj meg könnyen érthető játékkal a különféle nehézségű paklikkal és a rengeteg lejátszási móddal. A nagy sikerű Møbee mellett a Møbee Twin játékot is bemutatjuk az Expo idején
A doboz többféle nehézségű paklit rejt, így mindenki megtalálhatja a képességeihez leginkább passzolót.
A Silent Drinks az 1920-30as években jászódik a szesztilalom idején, ahol a játékosok kezdő tolvajokból fejlődnek igazi maffiózóvá.
Egy újonan alakult csapat vagyunk a Funonymus Games. Frissek vagyunk, lendületesek, tele ötletekkel és alkotó vággyalJelenleg saját fejlesztésű játékainkat adjuk ki, de a későbbiekben szeretnénk mi is nagy kiadóvá válni. Két játékkal indultunk el a Jó a szó! party játékkal és az Időhurok stratégiai, kooperatív játékkal. Hamarosan várható, hogy kiadjuk csapatunk fő művét, amivel teljesen új, innovatív mechanikákat alkalmaz a TCG világában.
A "Játék & Fantázia" játékkönyvek alkotói vagyunk, akik emellett klasszikus társasjáték fejlesztéssel is foglalkoznak.


Big Joe, a legendás New York-i deli-tulajdonos, egy versenyt rendez, hogy megtalálja méltó utódját, mielőtt nyugdíjba vonul! Szállj be a versenybe az egyik tehetséges séfeként, válogass hozzávalókat, készíts első osztályú szendvicseket, és teljesítsd Joe különleges kéréseit! Használd egyedi képességeidet, szabotáld riválisaidat, és bizonyítsd be, hogy te vagy a legalkalmasabb a deli vezetésére!
Könnyed témájú, családbarát, kompetitív kártyajáték 2-5 játékos részére, David Filip bohókás illusztrációival. Játékidő 45-90 perc. Kukucska Szabolcs első játéka.